What’s Hot

5 Perkara Pelik Tentang Emma Maembong Yang Ramai Tak Tahu!

Emma Maembong nama yang tidak asing lagi dalam industri seni tanah air. Rupa parasnya yang cantik membuatkan namanya melonjak naik.
Umum mengetahui Emma ni seorang yang lemah lembut dan manja orangnya.
Tapi ada rahsia dan perkara pelik tentang Emma yang ramai tidak tahu.
Ini antara 5 tabiat dan perkara pelik tentang Emma!

1. Tak Pandai Makan Menggunakan Tangan/Jari

Sebenarnya Emma daripada kecil tak biasa makan pakai tangan. Dia hanya makan bila ada sudu dengan garfu sahaja. Emma akan rasa kekok bila makan menggunakan dan paling kelakar siku pasti akan naik ke atas secara automatik.
nmbmnj

2. Tak Pakai Gincu Ketika Shooting

Emma lebih selesa menyolek dirinya sendiri. Lebih penting emma tak suka gunakan gincu di bibir ketika berlakon. Patutlah kadang-kadang nampak pucat je. Tapi Emma tetap nampak cantik.

3. Terjun Tengah Laut Tanpa Pelampung

Percaya atau tidak, Emma adalah a good swimmer. Bukan je pandai berenang malah penyelam yang baik dan ada lesen menyelam. Dia juga berani terjun di tengah-tengah laut tanpa menggunakan pelampung serta jaket keselamatan.
ndkskls

4. Mudah Tertidur Di Dalam Kereta

Emma suka tidur dan akan tidur jika ada masa terluang. Port paling best nak tidur adalah dalam kereta. Walaupun pergi kedai sekejap pun Emma akan tertidur walaupun 5 minit.

5. Suka Patung Yang Pelik dan Hodoh

Selalunya gadis-gadis sukakan patung comel-comel. Tapi Emma sukakan patung yang rupanya hodoh dan pelik. Emma sukakan sesuatu yang lain dari yang lain.

0 comments:

Post a Comment